maanantai 25. kesäkuuta 2012

beauty and a beat

helouu !
damdamdam mummo ja ukki tuli käymää (: yay .
yh lol oon nolo ku hukkasin mun puhelimen :c sad .
tänäää ostin ittelleni semmosen demi kalenterin ,
voin laittaa kuvan tänne siitä kannesta , nam se
on täynnä hyvännäkösiä poikia ;-)
älysin vasta äske et mulla on jo ensviikon lauantaina
synttärit . jees tulee uus objekti kameraaan ! semmoi
muistaakseni 55-200 tai joku sentapane .
dii pitäis tällä viikolla käyä lintsille , taino haluun käyä ,
jos vaan nelli ja suski pääsee . viuh pääsin siskosta eroon
viikoksi ku se lähti leirille , happyhappy .
oon aika velho ku saaan ilmaseks joku 15 justin bieber
julistetta (8 hm onkoha mulla nytte muuuta .
niijoo , lähen lauantaina möksäilemää , eli multa ei välttis
tuu viikkoon postausta , eillei äiti taktikoi jotenki että
saatas nettiyhteys c: aion muute kysyy nelliä mökillle ,
toivottavasti se päääsee !
mut ei mulla muuta , heipsuli .

-eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti