lauantai 23. kesäkuuta 2012

something about me

moikka ! 
meitä on siis nyt kaksi, jota kirjottelee tähän blogiin (:
mä oon siis eve, enskuus 14 , harrastan ratsastusta 
ja valokuvatakki tykkäään . kuuntelen kans paljon
musiikkia, mm. justin bieber , one direction , cody
simpson ja siis kaikkea maan ja taivaan välillä .
tosiaan asutaan molemmat talmassa , keskellä ei mitää.
oikeesti :D . tykkään kans katella leffoja ja muutenki 
hengailla kavereitten kans . tälle kesälle mulla ei oo 
hiiiirveesti suunnitelmia, kuhan nyt ainaki mökillä käyään
ja kavereiden kanssa kans suurimman osan vietän .
mut enskesänä oon menossa lontooseen kielimatkalle !!
tulee ihan huikeeeta :D 
eilen tosiaan kaverin kanssa vieteltiin jussia . grillattiin
kaikkee hyvää , naurettiin vähä liikaaki , riehuttiin , popitettiin
musiikkia iha täysi yömyöhään asti ja otettii reilut 700 kuvaa :-D
kuvia tulossa myöhemmin !
mmm mitäs vielä kertoisin . ainiii, olin tosiaaa tiistaina semmosessa
belieber - miitissä , eli siis kaikki bieberfanit kokoontu samaan 
paikkaan, siellä me tutustuttiin toisiin , pidettiin pikku flash mob ,
lauleltiin bieberin biisejä samalla ku käveltiin pitkin hesan katuja , 
ja illalla  oli justinin believe - albumin ennakkokuuntelu , jossa 
illanpäätteeksi justin lähetti meille suomeen videotervehdyksen !
kruunas kyllä koko illan !! :) mutta mulla ei tässä nyt muuta . 

-eve

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti