lauantai 23. kesäkuuta 2012

make me smile

-Eli päätetiin nyt Evenkaa  tehä yhteinen blogi  ja tälläi  tuli :)
-Oon siis kohta 14 vuotias tyttö ja harrastan korista :)
-kuuntelen kans tosi paljon musaa ja oon kavereidenkaa :)
Täl viikolla ollu vissii joka päivä Evenkaa ja juhannuski meni siin Evenkaa olles , meil oli tosi kivaa tai ainaski mulla ! katottiin leffaa ja grillattiin kuuneltiin musiikki ja valvottiin suht myöhää , tänääki sit herättii vasta puol kaks ! oon sit kotona vaa syönny ja dataillu ,anteeks en jaksanu tehä mitää ...
mut ei mulla nyt oo oikee muuta kerrottavaa ni tossa on toi mun oma blogi -->http://nepu-mylifes.blogspot.fi/
tällei myöhäs mut juhannuksii !
-Nellli
                                                                                      

löysin tälläsen ihanan kuvan jonka lataan oman blogin taustaks !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti